Hieman öö... 'ärsyttää'(lievästi sanottuna) ! Oon koko kesän oottanut, et pääsen syksyllä alottamaan työväenopistolla valokuvaus-kurssin. No, olin myös aatellut lopettaa orkesterin nyt syksyllä. Siitä ei oo mitään hyötyä, kun siellä ei ees soiteta mitäänm kuunnellaan vaan opettajan jaarituksia, miten ihanaa olis, jos myö osattas soittaa hyvin ja varmasti yms. Viulunopettajani sitten ei antanut lopettaa sitä. Kuulemma muuten lopputodistuksessa ei oltais varmoja tuntimäärästä yhteissoitossa. Joten pakkohan sitä on jatkaa... Ja tänään tuli työväenopiston kurssilehtinen, jossa oli ilokseni valokuvaus-kurssi. Iloisena käänsin sinne sivulla ja mitä näinkään? Kurssi mustavalkokuvauksesta ja vielä 'oikealla' filmillä, ei digikuvausta. Ja tuitahan oon aina halunnut kokeilla. Katsoin sydän pamppaillen päivämääriä ja... ja...

@!%&¤/ ORKESTERI JA KURSSI ON SAMANA PÄIVÄNÄ _SAMAAN_ AIKAAN.

Siinä meni sitten se festarinkin viimeinen ilonripaus tähän elämään ja voin suoraan sanoa, _että_ tunnen haluavani riehua, huuta ja ehkä kuristaa.. No ei, mut oon todella vihainen. Enkä voi mitenkään päästää riehumalla höyryjä ulos, kun olen _kuumeessa_. Kyllä elämä hymyilee... Mut jos olisinkin kipee siihen orkesteriin asti.. kjäkjhäkjhäh ysk ysk ysk...

NÖYYYY.